آموزش کسب درآمد از بازی وارکرافت(World Of Warcraft)

آموزش کسب درآمد از بازی وارکرافت(World Of Warcraft)

دوست دارید در دنیای بازی‌های آنلاین، هم بازی کنید و خوش بگذرونید و هم درآمد کسب کنید؟! حتماً شنیدن این سوال خیلی از شما دوستان را متعجب کرده است و با خود می‌پرسید: آیا واقعا چنین چیزی ممکن است؟ البته که ممکن است در این مقاله سعی داریم نکاتی در  مورد، آموزش کسب درآمد از بازی وارکرافت ارائه دهیم. اگر شما جزو آن دسته از گیمرهایی هستید که اکثر ساعات شبانه روز خود را صرف بازی و هیجان در فضای آنلاین می‌کنید، این مطلب کارایی بالایی برای شما خواهد داشت.

بازی‌های آنلاین زیادی فرصت پول درآوردن را به شما می‌دهند و یکی از این بازی‌ها، بازی وارکرافت(World Of Warcraft) است که به راحتی می‌توان از طریق آن به درآمد رسید. در ابتدا توضیحاتی مختصر در مورد بازی وارکرافت ارائه خواهیم داد و سپس به توضیح فارم بازی wow می‌پردازیم و راه‌های کسب درآمد از wow را با یکدیگر بررسی خواهیم نمود. در رسیدن به این مهم حتما بایستی نکاتی از جمله سرعت بالای نت و یا سرویس کاهش پینگ مناسب را نیز در نظر بگیرید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بازی وارکرافت

معرفی کسب درآمد از وارکرافت

کمپانی بازی سازی بلیزارد در سال 2004 بازی وارکرافت را که یک بازی چند نفره آنلاین است به بازار عرضه کرد. همانند اکثر بازی‌های آنلاین چند نفره، این بازی نیز نیاز به عضویت و پرداخت حق عضویت دارد. در صورت عدم پرداخت حق عضویت، قادر نیستید از مرحله 20 به بعد گذر نمایید. وارکرافت هدف و ماموریت خاصی ندارد که با انجام آن بازی را به اتمام برسانید. بلکه ماموریت‌های داستانی و جانبی زیادی دارد که این ماموریت‌ها رکن اصلی جذابیت و راه اصلی کسب درآمد از بازی وارکرافت محسوب می‌شوند

چرا بازی وارکرافت را برای کسب درآمد انتخاب کنیم؟

البته اینکه چه بازی را برای درآمد زایی انتخاب کنید، کاملاً به ژانر بازی مورد علاقه شما بستگی دارد. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند بازی‌های آنلاین هم‌زمان در دنیای مجازی را تجربه کنند و از این نوع بازی‌ها لذت می‌برند. زیرا این بازی‌ها پایانی ندارند و در اصطلاح ماهیت مادام‌العمری دارند و همچنین کاربران خود را همیشه حمایت می‌کنند.

اینکه چرا وارکرافت را انتخاب می‌کنیم به این دلیل است که بیش از یک دهه افراد مختلفی در حال انجام آن و به عبارتی در حال امرار معاش زندگی از طریق آن هستند و  به خوبی جوابگو بوده است. نکته دیگر این است که روش‌های کسب درآمد از wow محدود نیستند و اگر این روش‌ها را بیاموزید می‌توانید به درآمد قابل توجهی برسید.

آموزش کسب در آمد از بازی وارکرافت

روش کسب درآمد از وارکرافت

روش‌های کسب درآمد از وارکرافت متنوع و زیاد هستند، اما قبل از بررسی این روش‌ها به یاد داشته باشید که برای پول درآوردن در بازی‌های آنلاین نیاز به سرعت بالای نت و پینگ پایین دارید. پس همانطور که در مقاله کاهش پینگ وارکرافت ذکر شد ابتدا این موارد را برطرف نمایید.

بررسی روش‌های کسب درآمد از بازی وارکرافت

1-داشتن شغل و کسب درآمد از طریق آن

شغل پیدا کردن یکی از روش‌های کسب درآمد از بازی وارکرافت محسوب می‌شود. به این ترتیب که در ابتدای بازی شما باید یک شغل مثل کندن سنگ(mining) و یا کندن گیاه(Herbalism) و… را برای خود انتخاب نمایید. از طریق شغل کندن گیاه می‌توانید، معجون سازی نمایید و Flaskهایی تهیه کنید که در بازی بسیار پرکاربرد است.

گیمرها برای تهیه Flask مجبور به جمع‌آوری گل‌هایی هستند که یافتنشان کار دشواری است. آن‌ها ترجیح می‌دهند در ازای پرداخت گلد، زودتر به نتیجه دلخواه برسند. به یاد داشته باشید برای اینکه بتوانید پول خوبی درآورید به دنبال گیاهانی بروید که پیدا کردنشان سخت باشد.

2-خرید و فروش آیتم‌های بازی

یکی دیگر از راه‌هایی که در سریع‌ترین زمان می‌توانید به کسب درآمد از وارکرافت برسید خرید و فروش آیتم‌های بازی است. البته در این روش شما باید بین 60 تا 100 گلد اولیه را داشته باشید. کاری که باید انجام دهید این است که از Auction House کالاهای با ارزش را خریداری کنید و مجدداً آن‌ها را در همان‌جا با قیمت بالاتر به فروش برسانید.

3-کسب درآمد از طریق ارتقا دادن سایر  گیمرها

کاهش پینگ و درآمد از بازی وارکرافت

 

در وارکرافت شاهد وقایع هیجان‌انگیز و اتفاقات پیش‌بینی نشده و قهرمانانی قدرتمند هستیم که ما را به اعماق تاریخ فرو می‌برند. خیلی از شخصیت‌ها در ابتدای ورود به میدان ابزار لازم و یا تجربه کافی جهت شرکت در جنگ‌ها را ندارند. برخی از بازیکنان حتی ممکن است زمان کافی برای ارتقا خود را نداشته باشند . اینجاست که شما اگر تسلط و توانایی ارتقا (Boost) را دارید می‌توانید با استفاده از آن به کسب درآمد از بازی وارکرافت بپردازید و پول واقعی یا گلد به دست آورید.

4-ساختن محتواهای آموزشی در یوتیوب

آموزش کسب درآمد از وارکرافت در یوتیوب و یا حتی آموزش دادن خود بازی در یوتیوب می‌تواند منبع بسیار خوبی برای کسب درآمد گیمرها از بازی باشد.

تبدیل درآمد وارکرافت به پول نقد

گلدهای به دست آمده از بازی وارکرافت را می‌توان در تمامی سرورهای بلیزاد فورا و با بالاترین قیمت، بعد از تحویل محصول در سرورهای اروپایی و آمریکایی به فروش رساند.

اما روش‌های پرداخت به اشکال زیر است:

  • Paypal
  • Payza
  • Google Wallet

· بررسی مشکلات موجود سر راه کسب درآمد از بازی وارکرافت

سرور کاهش پینگ وارکرافت

درست است که روش‌های متنوع و خوبی را جهت آموزش کسب درآمد از بازی وارکرافت ارائه دادیم اما واقعا اگر تمایل دارید درآمد خوبی کسب کنید، بایستی برخی مشکلات که بر سر راه این بازی و اکثر بازی‌های آنلاین در ایران وجود دارد را حل کنید. یکی از عمده ترین مشکلات این بازی‌ها سرعت پایین و بالا بودن پینگ است.

همانطور که در مقالات کاهش پینگ وارزون و کاهش پینگ پابجی بیان شد، پینگ بالا تاثیر بسیار زیادی بر انجام روان بازی دارد. حال اگر قصد شما بازی برای کسب درآمد باشد این قضیه واقعا برای شما دردسر ساز خواهد شد.

در مقاله کاهش پینگ فورتنایت روش‌های موثر و مطمئنی از جمله خرید Vps، برای کاهش پینگ ارائه شد که آن‌ها را می‌توانید برای وارکرافت نیز امتحان نمایید و با خیالی راحت به کسب درآمد از wow بپردازید.

سخن آخر

چه شما یک گیمر کاربلد باشید و یا یک تریدر جهت انجام کارهای خود نیاز به سرویس کاهش پینگ بازی و یا آی پی ثابت ترید خواهید داشت. اکنون که کسب درآمد از بازی وارکرافت را به عنوان منبع درآمد خود انتخاب نموده‌اید. بیش از پیش نیاز به سرورهای مجازی را احساس خواهید کرد. نایس نت سرورهای مجازی سریع و مطمئنی را جهت انجام بازی، درآمدزایی از آن‌‌ها و همچنین ترید کرن ارزهای دیجیتالی مانند بایننس (آی پی ثابت بایننس) را در اختیار کاربرانش قرار داده است.