نقد و بررسی ۱۰ روش کاهش پینگ دستی بازی‌ های آنلاین

نقد و بررسی ۱۰ روش کاهش پینگ دستی بازی‌ های آنلاین

کاهش پینگ دستی بازی آنلاین به شما در داشتن یک تجربه بهتر در بازی‌های رقابتی و تیراندازی کمک می‌کند. پینگ اصطلاحی است که در دنیای گیم و بین گیمرها شناخته شده است و افزایش آن می‌تواند باعث باخت شما در بازی و حتی اختلال در عملکرد بازی شود. کاهش پینگ راه‌های متفاوتی دارد و برای رسیدن به مناسب‌ترین راه نیاز است که شما از علت افزایش پینگ خود مطلع باشید و یا با امتحان کردن راه‌های مختلف کاهش پینگ دستی بازی موفق به حل مشکل خود شوید. در ادامه با 10 راه برتر کاهش پینگ بازی آشنا می‌شویم.

آشنایی با پینگ

پینگ برای توصیف تاخیر بین ورودی گیمر و پاسخ سرور به آن ورودی استفاده می‌شود. پینگ به بازیکنان کمک می‌کند تا بفهمند رایانه آن‌ها با چه سرعتی با سرور بازی یا پخش کننده آنلاین دیگری ارتباط برقرار می‌کند. پینگ به عنوان تأخیر بین رایانه و سرور آن شناخته می‌شود. پینگ در میلی ثانیه (ms) اندازه گیری می‌شود. اصطلاحات (پینگ کم) یا (پینگ بالا) در زمینه سرعت پینگ استفاده می‌شود. در بازی‌های آنلاین پینگ کم ترجیح داده می‌شود، به خصوص برای بازی‌هایی که زمان و موقعیت مهم هستند.این اصطلاح این معمولا در بازی‌های تک نفره یا آفلاین اهمیتی ندارد؛ زیرا هیچ رابط شبکه‌ای در کار نیست.

کاهش پینگ دستی بازی

بهترین پینگ چیست؟

از آنجایی که پینگ مستقیماً با عملکرد بازی آنلاین مرتبط است، آشنایی با بهترین سرعت پینگ در داشتن عملکردی بهتر در بازی به گیمرها کمک می‌کند و درصورتی که فرد از پینگ مناسب برخوردار نباشد می‌تواند با کاهش پینگ دستی بازی عملکرد خود را بهبود بخشد. پینگ متوسط و قابل قبول بین 40 تا 60 میلی ثانیه و کمتر است و اگر پینگ بیشتر از 150 باشد عملکرد بازی به طور کامل متوقف می‌شود. با این حال، نیازهای پینگ از بازی به بازی متفاوت است، بنابراین بستگی به بازی شما دارد. در ادامه پینگ قابل قبول در بازی‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

  • بازی‌های تیراندازی اول شخص (FPS) و مسابقه‌ای: از آنجایی که زمان‌بندی بسیار مهم است، پینگ کمتر از ۵۰ میلی‌ثانیه به شما کمک می‌کند تا با سایر بازیکنان رقابت کنید و در نبود پینگ مناسب امکان باخت شما در برابر رقیبان زیاد است. سرویس کاهش پینگ فورتنایت در داشتن یک پینگ مناسب در این بازی به شما کمک می‌کند.
  • بازی‌های آنلاین چند نفره (MMO): در این نوع بازی‌ها پینگ پایین‌تر از 250 می‌تواند باعث ادامه روند بازی شود؛ ولی درصورتی نیاز به انجام یک حرکت سریع و بدون درنگ برای برد باشد به پینگ کمتر از 150 میلی ثانیه نیاز است.
  • بازی‌های استراتژی زمان واقعی (RTS): پینگ در بازی‌های RTS کمتر از 200 میلی ثانیه قابل قبول است، ولی پینگ کمتر از 150 میلی ثانیه ایده آل در نظر گرفته می‌شود.

10 روش کاهش پینگ دستی بازی

10 روش برتر کاهش پینگ دستی بازی

با کاهش پینگ دستی بازی می‌توانید در بازی‌های آنلاین خود عملکرد بهتری داشته باشید و باعث بالا بردن کیفیت بازی شوید. پینگ یک مفهوم پیچیده در اینترنت است و عوامل زیادی می‌توانند بباعث افزایش این شاخص شوند؛ به همین دلیل راه‌های متفاوتی نیز برای کاهش پینگ دستی بازی وجود دارد. برای یافتن بهترین راه شما باید راه‌های مختلف را آزمایش کنید تا مشکل اصلی افزایش پینگ خود را شناسایی کنید. سرویس کاهش پینگ پابجی می‌تواند به شما در کاهش پینگ این بازی کمک کند.

1_ هنگام بازی آنلاین از VPN یا پروکسی استفاده نکنید

VPNها هنگام اتصال به شبکه یک گره اضافی ایجاد می‌کنند که منجر به تاخیر بیشتر می‌شود. با این حال، ممکن است برخی برای بازی به VPN نیاز داشته باشند.

2_ انتخاب نزدیکترین سرور برای کاهش پینگ دستی بازی

یکی دیگر از راه‌های کاهش پینگ دستی بازی این است که اگر بازی آنلاینی که بازی می‌کنید به شما امکان می‌دهد که سرور مناسب خود را انتخاب کنید، همیشه نزدیک‌ترین سرور بازی به خود را سروری را انتخاب کنید. هرچه فاصله فیزیکی بین شما و سرور نزدیکتر باشد، پینگ بهتری خواهید داشت. این مورد یکی از کارهایی است که در سرویس کاهش پینگ وارکرفت برای این بازی پیشنهاد می‌شود.

3_ اینترنت دستگاه‌های اضافی را قطع کنید

اگر اتصال شما کند است، از دستگاه‌های اضافی که فضای شبکه را اشغال می ‌کنند استفاده نکنید. به عنوان مثال، ممکن است از یک میکروفون برای برقراری ارتباط با هم تیمی‌های خود استفاده کنید، اما این تنها پهنای باند کلی را کاهش می‌دهد و سرعت اتصال شما را کاهش می‌دهد و در نتیجه پینگ بیشتری ایجاد می‌شود.

4_ بستن برنامه‌های اضافی

بستن هر برنامه پس‌زمینه‌ای که ممکن است در حال اجرا باشد، می‌تواند سرعت بارگذاری را افزایش دهد و باعث کاهش پینگ دستی بازی شوید.

5_ استفاده از کابل شبکه برای کاهش پینگ دستی بازی

به جای تکیه بر  Wi-Fiمستقیماً دستگاه خود را از طریق کابل LAN به روتر خانگی خود وصل کنید تا پایدارترین اتصال را برقرار کنید.

6_ DNS خود را تغییر دهید

سعی کنید DNS خود را تغییر دهید؛ با تغییر DNS می‌توانید باعث کاهش پینگ دستی بازی شوید و از اختلال در بازی خود جلوگیری کنید.

7_ از جدیدترین دستگاه‌های ارائه دهنده اینترنت استفاده کنید

این امر پینگ را بهبود می‌بخشدو باعث کاهش آن می‌شود، زیرا روترها و مودم‌های جدید سرعت اتصال سریع‌تری خواهند داشت و فناوری‌های جدید به بهبود سرعت کمک می‌کنند.

8_ تنظیمات بازی را بهبود بخشید

مطمئن شوید که تنظیمات بازی شما بهینه شده است. بازی‌ها ویدیو که امروزه وجود دارند از بالاتین نوع گرافیک برخوردار هستند؛ با اینکه این نوع گرافیک می‌تواند لذت بخش باشد؛ اما باعث کاهش نرخ فریم بر ثانیه یا FPS و افزایش پینگ می‌شوند. مهم است که مطمئن شوید کارت گرافیک، رم و پردازنده شما می‌توانند تنظیمات انتخاب شده برای نرم افزار بازی را پشتیبانی کنند.

9_ سرعت اینترنت خود را بهبود بخشید

سرعت بالای اینترنت باعث بهبود کیفیت و عملکرد بازی شما می‌شود. بهبود اینترنت با خریداری و بروزرسانی مودم امکان پذیر است.

10_ استفاده از VPS برای کاهش پینگ دستی بازی

یکی از موارد آموزش کاهش پینگ در بازی آنلاین استفاده از VPS است. VPS باعث ثابت کردن آی پی و کاهش محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل منطقه و کشوری که شما در آن زندگی می‌کنید می‌شود. آی پی ثابت در معاملات ارزی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند آی پی ثابت کوینکس و آی پی ثابت کوکوین که هر کدم برای ارز مخصوص خود استفاده می‌شوند.

جمع‌بندی

کاهش پینگ دستی بازی باعث بهبود پینگ شما می‌شود و عملکرد شما در بازی را افزایش می‌دهد. همان طور که اشاره شد با 10 روش آموزش کاهش پینگ در بازی آنلاین آشنا شدیم؛ که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید به طور کامل مشکل افزایش پینگ خود را حل کنید. در سایت نایس نت می‌توانید اطلاعات زیادی در زمینه شاخص‌های مختلفی که بر روی کیفیت بازی شما و کیفیت استفاده از اینترنت تاثیر می‌گذارد آشنا شوید.

سئوالات متداول کاهش پینگ دستی بازی

1_ پینگ چیست؟

پینگ برای توصیف تاخیر بین ورودی گیمر و پاسخ سرور به آن ورودی استفاده می‌شود.

2_ بهترین سرعت پینگ چیست؟

پینگ متوسط و قابل قبول بین 40 تا 60 میلی ثانیه و کمتر است و اگر پینگ بیشتر از 150 باشد عملکرد بازی به طور کامل متوقف می‌شود.

3_ در بازی‌های تیراندازی اول شخص به چه پینگی نیاز دارد؟

بازی‌های تیراندازی اول شخص (FPS) و مسابقه‌ای از آنجایی که زمان‌بندی بسیار مهم است، پینگ کمتر از ۵۰ میلی‌ثانیه به شما کمک می‌کند تا با سایر بازیکنان رقابت کنید و در نبود پینگ مناسب امکان باخت شما در برابر رقیبان زیاد است.