سرویس کاهش پینگ موبایل لجند | بهترین روش رفع تحریم Mobile Legend

سرویس کاهش پینگ موبایل لجند | بهترین روش رفع تحریم Mobile Legend

موبایل لجند (Mobile Legend) بازی نقش آفرینی- اکشن فوق العاده جذاب برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه می‌شود. این بازی تاکنون بیش از صد میلیون بار توسط کاربران در سراسر دنیا دانلود شده است. در این مقاله به بررسی این بازی محبوب و پرطرفدار می‌پردازیم. سرویس کاهش پینگ موبایل لجند را معرفی کرده و در ادامه به آموزش رفع تحریم Mobile Legend خواهیم پرداخت. روی گوشی اندروید یا تبلت خود به صورت رایگان موبایل لجند را نصب کنید و از تجربه یک بازی زیبا و جذاب با جنگ‌های پنج به پنج، به صورت آنلاین لذت ببرید.

در این مبارزه که ده دقیقه بیشتر به طول نمی‌انجامد، سرعت و دقت و صد البته کاهش پینگ حرف اول را می‌زند. با انتخاب یک هیرو مناسب و حریف مناسب و سرعت بالا قطعا می‌توانید برنده نبردهای بازی باشید. افسانه قهرمان‌ها یا همان موبایل لجند، طرفداران زیادی در بین گیمرهای ایرانی دارد. متاسفانه پس از تحریم ایران و مسدود شدن حساب گیمرهای ایرانی، دور زدن تحریم‌ها نیز به مشکل پینگ بالا افزوده شده است. این دقیقا همان اتفاقی است که برای بازی وارکرافت(سرویس کاهش پینگ وارکرافت) و بازی وارزون(سرویس کاهش پینگ وارزون) و… افتاده است.

معرفی بازی موبایل لجند

سرویس کاهش پینگ موبایل لجند

شرکت Moonton موبایل لجند را، که امروز ه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندروید و آیفون شده است به بازار عرضه نمود. این شرکت موبایل لجند را در سبک بازی‌های استراتژیک_اکشن توسعه داد و به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار داد. در موبایل لجند تعدادی بازیکن به عنوان قهرمان یا هیرو به میدان مبارزه می‌روند تا بتوانند با استراتژی و تعامل با هم گروه‌های خود دشمن را شکست داده و پیروز میدان نبرد باشند. سبک بازی از چند بازی مانند MOBA(Multiplayer Online Arena) و DOTA(Defense of the Ancients) یا LOL(League of Legends) الگوبرداری شده است.

میزان دانلود این بازی از زمان انتشار بیشتر از 1 میلیارد بوده است و در سال 2021 با درآمد 1 میلیارد دلاری توانست به برترین بازی جهان تبدیل شود. این میزان طرفدار در سراسر جهان به کشورهای آسیایی و از جمله ایران نیز سرایت کرده و تحریم بازی شوک بزرگی به بازیکنان ایرانی وارد آورد. شرکت‌های زیادی درصدد حل این مشکل و کاهش پینگ موبایل پابجی هستند از جمله نایس نت در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

دلایل محبوبیت موبایل لجند

امکان بازی آنلاین با افراد ناشناس در سراسر دنیا، امکانات متنوع درون بازی، گرافیک جذاب و زیبا و پشتیبانی عالی، همگی از عوامل متعددی هستند که باعث محبوبیت بالای موبایل لجند شده است. رایگان بودن این بازی نیز در این میانه بی تاثیر نبوده است.

کاهش پینگ موبایل لجند

دلیل کاهش پینگ موبایل لجند

کاهش پینگ موبایل لجند باعث کاهش تاخیر در ارتباط با سرورهای بازی میشود. برای اینکه بیشتر متوجه قضیه شوید ابتدا مختصر توضیحی در مورد پینگ خواهیم داشت. پینگ به زمان تاخیر ارسال داده توسط کاربر به سرور و مدت زمان تاخیر پاسخ سرور به کاربر را گویند. هر چه این زمان طولانی‌تر باشد کارها و عکس‌العمل‌ها کندتر اتفاق می‌افتد، فرق نمی‌کند شما در حال ترید کردن باشید یا انجام بازی. حال اگر ما بتوانیم به روش‌های مطمئن و مناسب باعث کاهش پینگ موبایل لجند یا هر بازی دیگر شویم؛ می‌توانیم تجربه لذت بخش و هیجان‌انگیزی از انجام آن بازی، با معامله در بازار ارز دیجیتال داشته باشیم.

بیشتر بخوانیم: آی پی ثابت کوینکس

آیا بازی موبایل لجند در ایران تحریم است؟

رفع تحریم و کاهش پینگ موبایل لجند

به جز مشکل بزرگ پینگ در بازی‌های آنلاین و انجام معاملات ارزی، مشکل بزرگ دیگری سر راه کاربران ایرانی قرار دارد و آن موضوع تحریم‌ها است. بسیاری از سرورهای بازی یا صرافی‌های بزرگ به دلیل سیاست‌های غلط کشورهای بزرگ ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داده‌اند.این سرورها امکان وارد شدن کاربران ایرانی با آی پی ایران را به حساب کاربری‌شان نمی‌دهد.

پس کاربران حال باید به فکر دور زدن تحریم‌ها نیز باشند. آی پی ثابت بازی‌های آنلاین و آی پی ثابت کوکوین یا دیگر ارزهای دیجیتال دغدغه دیگری برای کاربران است. در اینجا به آموزش رفع تحریم Mobile Legend می‌پردازیم.

روش‌های کاهش پینگ موبایل لجند

روش کاهش پینگ موبایل لجند

جهت کاهش پینگ موبایل لجند روش‌های متنوعی وجود داردکه کاربران زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. اما برای حل مشکل پینگ در موبایل لجند باید بهترین و امن‌ترین روش را انتخاب کرد. در ادامه روش‌های مختلف را بررسی نموده و بهترین روش را معرفی خواهیم کرد.

استفاده از VPN ها جهت کاهش پینگ موبایل لجند

یکی از معمول‌ترین و صد البته اشتباه‌ترین، روش‌های کاهش پینگ در سراسر دنیا استفاده از Vpnها است. گفتیم اشتباه‌ترین بله اشتباه‌ترین روش ممکن. پروتکل عملکرد VPN یا فیلترشکن‌ها بر پایه تغییر آی پی و دور زدن تحریم‌ها می‌باشد. تا اینجای قضیه مشکلی نمی‌بینیم. اما اگر بدانید که با هر بار اتصال به vpn آی پی شما تغییر می‌کند. باز هم این روش را روشی مطمئن خواهید دانست؟

علاوه بر این در پروتکل فیلترشکن‌ها چیزی به عنوان بالا بردن سرعت وجود ندارد و این قضیه تاثیر زیادی بر کاهش پینگ موبایل لجند نخواهد داشت.

بیشتر بخوانیم: کاهش پینگ فورتنایت

استفاده از VPSها جهت کاهش پینگ موبایل لجند

پس جایگزین vpn ها چه چیزی می‌تواند باشد؟ سرورهایی به نام سرور مجازی VPS وجود دارند که با اعطا یک آی پی ثابت به کاربران، مثلاً  آی پی ثابت برای بازی‌های آنلاین یا آی پی ثابت بایننس می‌توانند به راحتی این مشکل را حل نمایند. سرورهای مجازی در سراسر دنیا پخش شده اند و به صورت شبانه روزی در حال سرویس دادن به کاربران با سرعت بالا هستند که باعث کاهش پینگ موبایل لجند خواهد شد.

نکته مثبت در استفاده از وی پی اس ها این است که این سرورها آی ثابت به کاربر می‌دهند و حتی اگر دچار مشکل شوند کاربر خود را به سرور دیگری با همان آی پی قبلی متصل می‌کند. vps موبایل لجند یعنی سرعت بالا+ کاهش پینگ+ رفع تحریم چه در بازی‌ها و چه در معاملات ارز دیجیتال.

کاهش پینگ پابجی

سخن آخر

محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی استرانژیک- اکشن این روزها یعنی موبایل لجند در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. اما همانطور که قبلا ذکر شد با تحریم این بازی در ایران مشکل بزرگی پیش روی بازیکنان ایرانی است. همچنین سرعت پایین نت و کاهش پینگ موبایل لجند نیز دغدغه‌ای دیگر. شرکت نایس نت با استفاده از بهترین سرورها توانسته سرور مجازی به کاربران ارائه دهد؛ که علاوه بر سرعت بالا، باعث حل مشکل پینگ Mobile Legend نیز خواهد بود و با ثابت نگه داشتن آی پی کاربر مشکلات تحریم را نیز حل کرده است.

جهت مشاهده این سرورها به لیست سرورها مراجعه نمایید.