معرفی برترین بازی های بلاکچینی شبکه پالیگان

معرفی برترین بازی های بلاکچینی شبکه پالیگان

در زمانی که بازار ارزهای دیجیتال در حال نزول است، پنج بازی در اکوسیستم پالیگان به عنوان ترندترین بازی های بلاک چینی شبکه پالیگان ظاهر شده و توانسته جلب توجه کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد. پالیگان به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیگران در زمینه ارائه اکوسیستم‌های بازی، از بازی‌های ورزشی فانتزی گرفته تا بازی‌های حرکتی برای کسب درآمد، نشان داده است که در ارائه بازی‌های خلاقانه و متنوع، جای خود را دارد. این بازی‌ها می‌توانند امتیازات سودمندی را برای کاربران به همراه داشته باشند. در این مقاله، قصد داریم برترین بازی های بلاکچینی شبکه پالیگان را بررسی کنیم و شما را با آنها آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

بازی های بلاک چین شبکه پلاگین

اخیراً فضای بازی در شبکه پالیگان به رونق گرفته و مجموعه بازی‌های متنوع آن باعث افزایش تعداد کاربران شده است. بازی‌های Ultimate Champions، Karmaverse Zombie و Playbite جزء پرطرفدارترین بازی‌های در حال رشد در این شبکه محسوب می‌شوند. در این مقاله، لیستی از پنج بازی برتر در پالیگان معرفی شده است که شامل Ultimate Champions، Karmaverse Zombie، Playbite، The Dustland و Bomb Crypto 2 می‌شود.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی party animal

دپ‌رادار(DappRadar) ابزارها و گزارشاتی ارائه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا آخرین وضعیت شبکه پالیگان را به طور جامع بررسی کنند. بر اساس گزارش BGA DappRadar، در ماه جولای، استفاده از بازی‌های بلاک چینی در این بازار در حال گسترش بوده و روزانه بیش از یک میلیون کیف پول فعال منحصر به فرد(UAW) را به اکوسیستم بلاک چین افزوده است. این بازی‌ها توانسته‌اند جذابیت خود را در میان گیمرها حفظ کنند و با ورود بازیگران جدید، این فضا همچنان در حال گسترش است.

معرفی برترین بازی‌های بلاک چینی در شبکه پالیگان

با تمرکز بر روی ارائه‌دهندگان اکوسیستم بازی، به وضوح مشاهده می‌شود که Polygon، Wax، Flow و BNB Chain از پویاترین اکوسیستم‌های بازی بلاک‌چینی برخوردارند. در این مقاله، تمرکز ما بر زنجیره پالیگان است و می‌خواهیم به بررسی بازی‌های برتر در این اکوسیستم بپردازیم.

یک بازی فوتبال فانتزی رایگان Ultimate Champions:

بازی های بلاک چینی شبکه پالیگان2

یکی از بازی‌های برتر در اکوسیستم پالیگان، Ultimate Champions نام دارد. کاربران حرفه‌ای در دنیای NFT احتمالاً با NBA TopShot  یک برنامه برای کلکسیون‌های ورزشی NFT، که بر روی بلاک‌چین Flow مستقر است، آشنا هستند. حالا یک نخبه در حوزه فوتبال با نام Ultimate Champions به وجود آمده است.

Ultimate Champions یک بازی فوتبال فانتزی رایگان است که کارت‌های کلکسیونی دیجیتال با مجوز رسمی را به صورت توکن بی‌همتا بر بستر Polygon ارائه می‌دهد.

در بازی Ultimate Champions، بازیکنان می‌توانند از دانش فوتبال خود برای ایجاد بهترین ترکیب ممکن و کسب جوایز هفتگی استفاده کنند. این جوایز دارای ارزش بلندمدت در اقتصاد بازی Ultimate Champions هستند و شامل کارت‌های کلکسیونی دیجیتال(NFT) و توکن‌های مختلف MGC وCHAMP می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های متاورس

Ultimate Champions ترکیبی فوق‌العاده از یک بازی نوآورانه و تصاویر جذاب است. این پروژه سعی دارد تا یک پلتفرم ورزشی فانتزی را برای مخاطبان اصلی خود ایجاد کند و با استفاده از مکانیزم تشویق به بازی به صورت رایگان، تعداد زیادی از کاربران را جذب کند. در نتیجه، بازی توانسته است بیش از ۲۶,۰۰۰ کاربر منحصر به فرد را به خود جلب کند و افزایش ۲۹۰ درصدی را نشان دهد.

بازی زامبی آخرالزمانی Karmaverse Zombie:

بازی های بلاک چینی شبکه پالیگان3

یکی از بازی‌های برتر در اکوسیستم پالیگان، KARMAVERSE Zombie نام دارد. این بازی یک پلتفرم متاورس است که از فناوری بلاکچین بهره‌می‌برد. Karmaverse Zombie به عنوان اولین بازی اجتماعی NFT در KARMAVERSE به اجرا درآمده است.

در این بازی، بازیکنان می‌توانند مبارزان را کنترل کنند. هر جنگجو توسط یک NFT منحصر به فرد نمایش داده می‌شود و بازیکنان باید قوی‌ترین باشگاه مبارزه را برای مقاومت در برابر گروه زامبی‌ها ایجاد کنند. این بازی از عناصر اجتماعی نیز برخوردار است، بنابراین بازیکنان می‌توانند با دیگران همکاری کنند یا در مسابقات با آنها شرکت کنند.

از نظر اقتصادی درون بازی، توکن Knot به عنوان کاربردی اصلی در Karmaverse محسوب می‌شود. بازیکنان می‌توانند از طریق مشارکت در بازی و اقتصاد Play to Earn، استیکینگ و فعالیت‌های دیگر، جوایزی را به صورت Knot بدست آورند. تعداد کاربران Karmaverse Zombie در ۳۰ روز گذشته به نسبت ۱۸ درصد افزایش یافته و در این مدت بیش از ۱۴۳٬۰۰۰ تراکنش انجام شده است.

مقاله پیشنهادی: بازی سندباکس چیست؟

پلتفرم بازی با امکان کسب جوایز Playbite:

بازی های بلاک چینی شبکه پالیگان4

Playbite یک پلتفرم بازی بدون تبلیغات و سازگار با دستگاه‌های همراه است که به کاربران امکان بازی با انواع مختلف از بازی‌های Arcade را می‌دهد و فرصت دریافت جوایز واقعی را فراهم می‌کند. این جوایز شامل گیفت کارت‌های استارباکس، کارت‌های هدیه Roblox، کلکسیون‌های NFT و حتی نینتندو سوییچ می‌شوند.

با هر ثانیه که بازیکن از بازی‌های Playbite لذت می‌برد، می‌تواند بلیت‌های بازیکن را کسب کند. سپس کاربران می‌توانند این بلیت‌ها را در فروشگاه رسمی پلتفرم خرج کنند تا از جوایز متنوعی مثل وسایل الکترونیکی، اسباب‌بازی‌های متحرک، کارت‌های هدیه یا کلکسیون‌های قابل بازی بهره‌مند شوند. تعداد کاربران و تراکنش‌ها در Playbite با گسترش بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

یک بازی صوتی بلاک چینی M2E برای تناسب اندام The Dustland:

بازی های بلاک چینی شبکه پالیگان5

The Dustland، یک بازی محبوب در زمینه تناسب اندام در متاورس OliveX است که به شرکت‌کنندگان پاداش می‌دهد تا در دنیای واقعی دویدن یا دوچرخه‌سواری کنند. این بازی همچنین با پیشرفت خط داستان، تجربه گوش دادن به داستان را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

گیم‌پلی یکتا در Dustland به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که جوایز مجازی از جمله توکن‌های NFT و DOSE را به دست آورند. این جوایز قابل استفاده برای ارتقاء تجربه بازی و پیشرفت در داستان بازی هستند.

با توجه به داستان جذاب و ترویج یک سبک زندگی سالم، The Dustland در چند هفته گذشته به یکی از سریع‌ترین بازی‌های در حال رشد در پالیگان تبدیل شده است. کاربران این پلتفرم به بیش از ۷۰۰٪ افزایش داشته‌اند.

Bomb Crypto2 یک بازی ماجراجویی کلاسیک با مدل P2E برای کسب درآمد:

بازی های بلاک چینی شبکه پالیگان6

بازی Bomb Crypto 2 اخیراً در اکوسیستم پالیگان توجه بسیاری به خود جلب کرده است. این بازی در طول یک ماه، رشد چشمگیری حدود ۴۰٪ را نشان داده و تراکنش‌های این دوره حدود ۱۰۰٪ افزایش یافته است.

برای شروع بازی، بازیکنان باید bomb hero NFT را در اختیار داشته باشند. سه راه برای جمع‌آوری این NFT وجود دارد: نجات یک قهرمان، خرید از فروشگاه، و یا خرید از طریق حراجی در بازار. پس از آماده‌سازی یک قهرمان در کیف پول بازیکنان، آنها می‌توانند این جنگجویان کوچک را در حالت‌های مختلف بازی مورد استفاده قرار دهند و پاداش‌هایی را کسب کنند.

سرویس کاهش پینگ

سخن آخر

در نهایت، مجموعه گسترده و متنوع بازی‌های بلاک‌چینی در شبکه پالیگان، جذابیت و تنوعی فراوان به کاربران ارائه می‌دهد. از بازی‌های فوتبال فانتزی مانند Ultimate Champions گرفته تا بازی‌های استراتژیک زامبی مانند Karmaverse Zombie و از بازی‌های ماجراجویی Bomb Crypto 2 تا تجربه‌های تناسب اندام مانند The Dustland، هر کدام از این بازی‌ها با ویژگی‌ها و امکانات خاص خود به کاربران امکان پویا و جذابیت بیشتری می‌بخشند.

با پیشرفت‌های فناوری بلاک‌چین و افزایش تعداد توسعه‌دهندگان در این حوزه، امیدواریم که آینده بازی‌های بلاک‌چینی در شبکه پالیگان، با افزودن ویژگی‌های جدید و بهبودات مستمر، برای کاربران تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیزتری را به ارمغان بیاورد. این بازی‌ها نه تنها به گسترش جهان بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال کمک می‌کنند بلکه افراد را با مفهوم کسب درآمد از بازی(Play to Earn) آشنا می‌سازند. امیدوارم که این تحولات باعث ایجاد جو بیشتری برای شرکت در این اکوسیستم‌ها شود و کاربران از بازی‌های بلاک‌چینی شبکه پالیگان بهره‌مند شوند.